Tourism Today
TT16 Haziran 2026 Salı
TT16 Haziran 2026 Salı
Belediye Başkanı isyan etti: "Bu otelden 30 milyon TL alacağımız var"

Belediye Başkanı isyan etti: "Bu otelden 30 milyon TL alacağımız var"

1 dk okuma

Bursa Mudanya Belediyesi Nisan ayı meclis toplantısında, ilçede bulunan bir otel ile ilgili kira sözleşmesi ve tahsil edilemeyen alacaklar gündem oldu. Nöbetçi Gazete'nin haberine göre Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, yaklaşık 23 yıl önce yapılan sözleşmeyi sert sözlerle eleştirerek, sözleşmenin düşük kira bedelleri içerdiğini ve bu nedenle belediyenin ciddi gelir kaybı yaşadığını söyledi. Belediyenin Montania Hotel’den yaklaşık 30-31 milyon lira alacağı bulunduğu açıklanırken konu ile ilgili olarak açılan davanın devam ettiği bildirildi.

KategoriDestinasyon
Bu haberi paylaş