Milyonlarca çalışanın merakla beklediği Asgari Ücret belli oldu. Asgari ücret 28.075 lira oldu. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan: "1 Ocak 2026 tarihinden itibaren geçerli olacak asgari net ücreti 28 bin 75 lira, brüt 33 bin 30 lira olarak belirlemiş bulunuyoruz" dedi.
İlgili Haberler

Yine, otel ve devre mülk dolandırıcılığı: 1.2 milyar TL haksız kazanç sağladılar
Yalova İl Jandarma Komutanlığı, Gemlik Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde düzenlenen operasyonlarda Armutlu'da devre mülk dolandırıcılığı yaptığı...

Bunu tek başına turizmcinin yapması mümkün değil!
Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Bodrum Temsilcisi ve Doria Hotel Bodrum Genel Müdürü Yiğit Girgin, 2025 yılının zorlu geçtiğini ancak sezon...

Turizmde yabancı turist açığını yerli turist kapattı
Kızılbük GYO’nun Genel Müdürü Mahmut Sefa Çelik, 2025 turizm sezonu ve sektörün 2026 yılından beklentilerini değerlendirdi.

TGA Yönetim Kurulu Üyeleri belli oldu
TGA Yönetim Kurulu Üyeliği için 21 Aralık 2025 tarihinde gerçekleştirilen seçimin kesin olmayan sonuçları açıklandı.

Otellerde kayıt dışı çalışan sayısı arttı
TÜİK KOBİ Girişim İstatistikleri 2024 çalışmasına göre, konaklama alanlarında bir zamanlar ( 2009-2019) % 4,5 olan kayıtdışı-sigortasız istihdam oranı 2024...

Bakan Ersoy: "Dizi ihracatından elde edilen gelir 1 milyar doları geçti"
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türk dizilerinin dünyada 1 milyar kişi tarafından izlendiğini aktararak, dizi ihracatından elde edilen gelirin 1...

